1 April 2010

Anledningen till att jag skulle till Prag var att Viktor, min bror spelade en handbollscup där nere. Vissa föräldrar åker med då, pappa är ledare för laget, mamma skulle med, så jag åkte med för att fota :))
Viktor spelar i herrjuniorerna i Önnered, några av bilderna jag fotade finns uppe på deras hemsida (klicka "herrjuniorer" till vänster, "fotoalbum" till höger och sen "Prag 2010")

Åkte med bussen klockan sju kvällen innan. Bussresan var väldigt seg och jobbig. Hade iaf internet dom första timmarna ner till Helsingborg, men efter det blev det riktigt segt. Kunde sova lite, men det är inte så bekvämt att sova på en buss och det var väldigt kallt.
Efter ungefär 18 timmar var vi framme på hotellet och då var klockan typ halv 2. Jag, mamma och pappa åkte upp till vårat rum och packade upp våra saker. Det var ett jättefint hotell :))

 

Sen gick vi till ett köpcenter som låg över gatan, det var väldigt stort och fint där inne tyckte jag :P Tog några bilder där med ;P

Sista bilden är på vårat hotell :)) Låg på ett väldigt bra ställe, nära till köpcentret och till tunnelbanan.
Regnade första kvällen, tur att det blev bättre väder efter det :P
Bilderna från första dagen är inte så roliga, gjorde inte speciellt mycket och fanns inte mycket att fota :P

vad fint det var ! (:


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: