Twilight-beroende

Som många andra så älskar jag Twilightböckerna och har läst alla fyra två gånger.. Flimen har jag också sett ett antal gånger :P
Jag hade tråkigt så jag tog en bild på mig själv och gjorde mig till en Volturi :P Haha.. Rätt mobbat, men kul var det!
Förstora bilden så ser den mycket bättre ut!

 

 


jag läser sjukt mycket, så läst många böcker,

men har inte fastnat för någon bok smo jag har fastnat i twilightböckerna. har läst de oavbrutet om och om igen sen i juli :p

häftig bild! :D

Läste aldrig förut och sen när jag fick Twilight då kunde jag inte sluta läsa.

Du liknar Jane i twilight :P det är en riktigt snygg redigering :)

Kul ide :)

Riktigt fina bilder tar du ! Twilight böckerna är bäst juu ;D Läs på engelska, blir ännu bättre på orginalspråket :D Gillar vattenbilderna oxå :D Ha det bra.



iisabellaaa @ bdb

Mats Ståhl

Hej! Hittade dig via BDB, eller, du hälsade på mig faktiskt! :) (1964mats) I den här bilden har du gjort ögonen röda. Jag har gjort ett par försök med det också, fast jag får inte kvar konturer och fina linjer när jag färgat om. Vilka verktyg har du använt här? Jag har ett exempel på vad jag åstadkommit på BDB den 4/6-2009. En vacker sida har du förresten! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: