Älvsborgsbron

Igår på kvällen hade jag inte så mycket att göra så jag åkte och fotade Älvsborgsbron i solnedgången :))
Ramen runt bloggen blir konstig ibland när jag lägger upp bilder ;s Det är knäppt :P


Åh, vilka fina bilder!

Okej, tack för din röst :)

Som alltid, grymma bilder!

hej

Hej, du tar jättefina foton tycker jag! helt fascinerad! :)



Kan du förklara hur man får färgerna så häftiga? För om jag typ redigerar denna sorts av bilder blir dom otroligt tråkiga om man jämför med dina! :P haha

dina bilder skulle va fina om du slutade upp med att fjanta runt med HDR!

Svar till "Din mamma!"

Jag gör väl ändå hur jag vill med mina bilder. Du behöver inte titta på dom om du inte gillar det. Alla tycker olika och jag gillar HDR!

HDR är för n00bs som misslyckades att göra bilden intressant från första början och ska därför få folk att tycka att den är intressant genom att göra HDR av skiten.

"Din mamma!"

Du har redan sagt det, men du säger emot dig själv. Du sa att mina bilder skulle vara fina utan HDR, men också att bilderna inte är intressanta från början och därför gör jag HDR. Gå inte in på min blogg mer om du bara ska klaga! Jag kommer fortsätta med HDR

ne

åh! du tar så himmla fina bilder! :o :)

en som inte kan någonting ;$

Hej!

Vill bara säga att du tar sjuukt fina bilder, och är mega duktig på att redigera. och att jag är riktigt avis.

Men det där med HDR, hur gör man det?

Jag har typ precis skaffat photoshop, så jag kan nästan ingenting.

Har lärt mig lite av dina redigeringstips, Tycker att dom är bra och att du kan fortsätta med de ;)



Men det som jag mest av allt skulle vilja lära mig är HDR för det är så otroligt fint. Så "din mamma" kan ju typ slänga sig i väggen elr ngt ;@



så kan du inte förklara i snabbform hur man gör HDR?

Skulle vara enormt tacksamm :)

Svar till "en som inte kan någonting"

Tacktack :D

Det är lite jobbigt att förklara, men skriver du din msn så hade jag kanske kunnat hjälpa lite :P

en som inte kan någonting ;$

haha, det hade varit bra (:

min msn är [email protected]

Hej, jag håller med "en som inte kan någonting"

förstår också att det är jobbigt att förklara, men där har vi kanske ditt nästa redigeringstips?

Bara ett litet tips ;)

hadebra (Y) :)

du tar extremt fina foton!

hoppas du satsar på att bli fotograf =)

SHIT, VAD VARCKAR BILDER DU TAR!

HELT UNDERBARA!

Linus

Riktigt grymma HDR Bilder : ) Älskar HDR när det är i rätt mängd och på rätt bilder . Och dessa sitter ju som en smäck ! Tummen upp . (Y)

Riktigt snygga bilder! Keep going on!

Glömde och fråga en sak bara, Hör du HDRen bara i photoshop ?

Hej!

Du har grymt snygga HDR bilder, kan du inte göra ett inlägg och visar hur du gör när du fotar samt redigerar? :) (du kanske använder en spec inställning på din kamera? jag har en d40 och har dock inte den spec HDR inställningen som jag evt att vissa kameror har, har dock ingen koll på vilken sort som har inställningen ^^,)



//Tess

Maria thonfors

Herrejävlar va fina bilder, Proffsigt! (;


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: