On the train

Fick bra platser på tåget hem från Skövde i söndags för en gångs skull, så jag tog lite bilder på vägen :P Så jobbigt när man åker tåg och ser så många ställen man vill stanna och fota på :P Haha. Jag vill fota ute på landet, men det är rätt svårt när man bor i en storstad. Fast på fredag åker jag till en stuga i Källsjö med familjen och då kan jag fota lite sånna bilder iaf :)) Hoppas bara att det är bra väder. Var där i somras också, det är ett mysigt ställe.. (Här finns bilder från Källsjö i somras, 12-16 Juli)
Redigerade precis klart bilderna som jag tog igår på tåget.
Alla är tagna med Canon G9..






woow asså, du e grym!!!

vilken kamera använder du? och kan du ge lite tips till en amatörfotograf ;) ?<3


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: