Ny design!

Jag tröttnade på min design och störde mig mycket på att ramen runt bloggen inte syntes när man använde firefox (som jag alltid använder) så jag gjorde en helt ny. Har hållt på med den ett tag nu och det tog lång tid innan jag blev helt nöjd :P Men nu tycker jag att den är bra. Kanske kommer göra lite småändringar nångång, men nu får den vara såhär iaf :P
Allting vill inte riktigt fungera som det ska, som länkar i menyn och så. Men om ni hittar några fel så får ni gärna säga till :))


Vad tycker ni? Blev designen bättre eller sämre?
Jag tycker att denna känns lite mer "Jag" än den förra :))


mycket bättre :DD

Den är skitsnygg och ja denna känns mer du på något sätt, har ju inte träffat dig men endå xD

Frågestund på bloggen!



INGEN fråga är för dum eller för personlig, jag svarar på ALLT!



http://leeniz.devote.se/

Snyggt! :)

den blev jättefin :D

bella

hejsan, jag har en fråga...

när du fotar måneen,använder du någon speciell inställning/objektiv då?

för när jag försöker göra det så blir det bara som en stort ljust vitt hål.



sen undrar jag om du vet något bra närbilds-objektiv till ett bra pris som du skulle rekomendera?typ ett man kan använda till det mesta, från närblider på småkryp till att zooma in tex månen



skulle bli glad för svar,

tack& ha det bra :)

Bella:

När jag fotar månen använder jag ungefär dom här inställningarna... Slutartid 1/200 sek , Bländartal 4,8 och Iso 100. Är det fortfarande för ljust kan man höja bländartalet eller ha kortare slutartid.



Jag vet inte riktigt, men ett bra macroobjektiv är Tamron AF SP 90/2,8 Di Macro 1:1 det är det jag använder, men den är inte så bra att fota månen med. Tror du måste ha ett zoomobjektiv till det med myycket zoom för att man ska komma nära :P

Sanna

Tycker att denna design är jättesnygg! :D

Sanna

Tycker att denna design är jättesnygg! :D

Jättesnyggt!!!!!!!! Har inte kommit på hur man gör när man fixar till designen riktit!!!!:( Skulle du kunna hjälpa mig lite??:)

Hej!

På den nya bilden till bloggen din, har du gjort 4 små bilder med speciella ramar till, hur gör man dom ramarna, hittar det inte i photoshop antar att du gjort det där:)



/Daniel

Roger Lindholm

Ligger i sängen med Ipaden på magen och gapar. Vilken talang!!! Djupt imponerad!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: