Djur i svartvitt

Redigerade lite bilder från Borås Djurpark i somras. Jag var där med Viktor i Juli så jag redigerade några av bilderna som jag inte la upp. (någon kanske jag har lagt upp tidigare)
Gillar mest tiger och lejonbilderna :))


Jätte bra bilder ! (:

Hampus

Fin fina bilder hörrö:D

Helt fantastiskt fina bilder, och lejonet längst ner, snacka om blicken i kameran ;)

Lejonet längst ner alltså :O Helt perfekt bild!

Gud, vad fina bilder! :)

där bor jag :D

i borås alltså hehe

älskar dina bilder, så himmla fina!!! :D

jag älskar djur!!! himla fina bilder!!!! :D:D

Fina bilder :) Jag var faktiskt också på Borås Djurpark i somras, och tog då en massa foton ;) Lejonet känner jag allt igen..tigrarna likaså! Hihi.



Vill du se några bilder kan du kolla här;

http://tinkerbella.blogg.se/2009/july/a-day-at-the-zoo.html



http://tinkerbella.blogg.se/2009/july/sista-bilderna-ifran-djurparken.html



Kram :D

Anonym

sjukt fina bilder ;P

är såå avundsjuk på dina bilder...

önskar jag oxå kunde ta såna fina bilder,

haha ;P

shit jag älskar bilden på lejonet

asså detta låter sjukt men kan du ta bort loggan på fotot å typ skicka bilden på posten lr så om du skriver ut den så man kan förstora upp den å typ göra en tavla av den ?

gud älskar den!

aa fyrkantig blir bra :)

skickar du den till min mail då så jag kan öppna den där å skriva ut den själv ?

Elsa Hansson

vilken fin blogg och vilka skjukt snygga och fina bilder hur gör du för att ta så fina bilder och vad för kamera använder du dig av ? nyfiken för gillar att ta kort :))

shiiit vilka fina bilder du tar! nästan alla bilder på hela bloggen är fantastiska, men den sista i det här inlägget på lejonet, det fotot skulle man ta till en tatuerare och få målat på kroppen, jag dör vad perfekt kort! du är jätteduktig!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: