Colourful water


wow, helt underbara bilder ! jag fattar inte hur vattnet kan komma i den formen eller vad man kan säga ;P

alla dina bilder är super (:

Grymt snygga!

Hur bär du dig åt för att få till så otroligt supersnygga vattenbilder?

den sista är så jävla cool!! :o hur bär du dig åt människa? :)

den högra rosa bilden var riktigt nice, man ser liksom en liten fjäril i droppen längst ner! och så himla SKARPA bilder. Jag gillar starkt :D:D:D



//Tess

Herreguuud vad duktig du är! Kamera ? :)

gillar mitten vänster, riktigt snygg

Hur gör du för att få så bra bilder? :)

Kontakta mig på [email protected]

Kram!

Johanna

hur gör du så att fjärilen/bakrunden reflekterar i droppen??

Snälla KONTAKTA MIG på e-posten"""!!!!!

Anonym

hur gör du så att fjärilen/bakrunden reflekterar i droppen??

Snälla KONTAKTA MIG på e-posten"""!!!!!

gillar verkligen dina bilder! grymt

Dina bilder är guld! :)

Oj jätte coolt , ! hur gör du igentligen? (a

as snygga!

Vilken kamera använder du för att ta så fina vattenbilder? =)

Hej ! Har nyligen funnit din blogg & måste säga att du är as grym på att fota :)

Men vilka inställningar använder du? Har försökt att fota vattendroppar men blir misslyckat varje gång..

så jag hoppas verkligen att du svarar, kram marica :)

Guud så snygga bilder :O Hur har du fått bilderna i så fina färger? :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: