Lime

Fotade lime idag i min ministudio. Klicka på bilderna för att se större format! :))
Kommentera gärna vad ni tycker :D



Med blixt

 
Utan blixt  

Av en lime kan man göra....


...Massa lime :D


sophie

hur får du bakgrunden så?

använder du något vitt bakom eller lyser du en lampa eller hur gör du?



väldigt fina bilder btw! :)

klara

använder du stativ när du tar de här bilderna?

Anonym

älskar sista bilden :)

hur får du typ vitt bakom? ;)

photoshop? :P

Johanna

Sofie och Julia: Jag har använt vit bakgrund i min ministudio..

Klara: Jag har använt stativ till den bilden utan blixt..

sanna

ministudio? :P

undrar också över ministudio'n ? det har du aldrig nämnt förut ? :)

Johanna

Jag köpte den för ett halvår sen.. Ganska så bra att ha :P

Här är en länk till stället jag köpte den på...

http://www.kjell.com/?item=57330&path=360000000,372000000

Aina

tycker bilden med blixt blev lite föör ljus.

Älskar den sista bilden :D e den tagen med eller utan blixt? :)

Johanna

Hehe okej :P Jag tror det är redigeringen som gjorde den för ljus då..

tack :D Den sista är tagen med blixt också :))

skulle vara kul om du visade hur din ministudio såg ut! :D

ursnygga bilder !

du e grym på att fota!

checka min blogg!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: