Invigning av den nya bloggen!

Nu har jag suttit väldigt länge och hållt på med designen här, tycker att det ser rätt okej ut nu iaf :)) Hoppas att ni håller med ;P
Namnet jag har valt tycker jag är rätt bra faktiskt.. Star girl, jag gillar stjärnor (har ju en mellan skulderbladen ;P) + att det är en låt från McFly (Bästa bandet i världen för er som undrar), sen var ju "photo" tvunget att vara med också, annars är det svårt att förstå att detta är en fotoblogg :P
Ska se hur mycket jag kommer få användning av denna bloggen, hehe.. Kommer lägga upp både gammalt och nytt! Mest nytt förhoppningsvis om min hjärna vill börja komma på nya idéer snart ;o Det har stått still i huvudet alldeles för länge nu.. Aja hoppas att folk kommer titta igenom min blogg nångång ibland så jag inte sitter här och pratar (skriver) för mig  själv :P

Den första bilden får bli på en gammal, men nyredigerad bild på Big Ben!


Grattis och välkommen in i bloggvärlden (även om det liknar lunar etc.)! Kommer du lägga in enklare tips om PS eller förblir det hemligt?

Johanna

Haha Tacktack ;P

Ja, det kommer nog komma lite tips och så.. nångång :P

Den här bloggen gillar vi ;) Kommer följa den med mitt liv, så vänta dig många kommentarer från lilla mig.

Superfin blogg ;)

Johanna

Tacktack! :D



Leeniz: Jättekul, kommentarer är alltid roligt :D

sanna

älskar din blogg, fastän du inte har lagt upp så mycket än men ;P

Jättefin blogg! :)

Sabina.

Så fin bloggen blev :)

fin designen blev!

Designen blev skit bra :D Och jag kommer iaf läsa den så ofta jag kan! Kram :)

fin blogg du har :)



även fast jag redan har sagt det många gånger på bdb, så ; du har jättefina bilder verkligen :D

Johanna

tack så mycket! :D

skitsnyggt alltihop! :D

Wiiie, du har skaffat blogg! ;D

Ida Dejenfelt

Det ska bli skoj att se!:D

Ritkigt snygg bild på Big Ben ! :)

så fin bloggen blev (:


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: