Så kan det gå

Jag, mamma och Viktor klädde granen idag och en kula gick sönder :P


Snygga bilder! =)

Anonym

åhh du fotar så fint!:o

hur kommer du på allt?

SVAR: Ja vad kul, "Ljus i Alingsås" då? =) riktigt fint det där.

Agneta

Hej Johanna,

vilka fina bilder du har tagit!

Det var din mamma som berättade om att du hade en fotoblogg.

Hälsningar Agneta

underbara bilder

Jadu Johanna,

ibland blir oturen till tur...

när jag får otur, till exempel en kula går sönder, då blir det inte underbara bilder.. ellas verition: ella springer och hämtar kameran, och VIPS på vägen trampar hon i kulan och får en massa kula i foten ;D



Fasen! du äger ju! du har tur all the time!! ;o :D<3

vilka fina bilder! coola idéer :)



kolla gärna mina bilder på min sida och säg vad du tycker :P


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: