Ny kategori

Jag gjorde en ny kategori för att ha någonstans där jag kan skriva massa onödiga grejer :p

Igår var det Idolfinal. Jag har kollat lite halvt på Idol hela hösten.
Det var helt klart den bästa som vann! Jag brukar inte lyssna på dom som vart med i Idol, men Erik kan jag faktiskt lyssna på. Han har verkligen en riktigt bra röst! Och ni som säger att alla går efter utseendet kan gå och slänga er nånstans!
Redan när jag såg hans audition sa jag att han måste vinna. Japp, riktigt bra är han..
Det var bara det jag ville säga :))

Här är en video från igår för er som inte har hört honom eller vill höra igen :))
Tycker faktiskt att det är en bra låt


you´re angry neighboor

Mariette var bättre!

Sa det när han först klev in på audition. Erik kommer vinna...och ja jag hade rätt...Väldigt glad över det kan jag säga! ;)



Vinnarlåten var väldigt bra i år. Den fastnade direkt xD

Oj detta inlägget låter inte alls som dig. Hehe men jag håller med om att Erik var en värdig vinnare av årets omgång. Men det hade gått bra för honom även om han inte hade kommit till final eller bara tvåa.

Resyhw

Då går bara efter utseendet!!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: