Jul i Göteborg

Jag och Pernilla åkte in till stan igår kväll för att fota lite. Vi började uppe vid Götaplatsen och gick sen neråt mot hamnen. Var en del fina grejer och en del inte alls fina :P
Jag blev inte så nöjd med bilderna, men lägger upp några ändå.
Klicka för att se dom större

Avenyn. Råkade ha lite lång slutatid :P

 



Detta är en Puss-station


Jag vill ha snö så jag gjorde lite snö i photoshop :P Haha.. Ser rätt konstigt ut, men det fick vara så

bilderna var skitfina :D

tkr de är svårt att få fina bilder på ljus å sånt men du lyckades skitbra :)

god jul :)

Fredrik

Riktigt fina bilder du tar. Älskar bilder på Göteborg så fortsätt ;) hade varit nice om du kunde ta någon stilren stor bild att kunna ha som bakgrund på datorn.



Ha det gott :)

åh, fina bilder ju =)

Beundrar dig sjukt mkt!



Jättefina bilder :)

Älskar dina bilder :D

Dendär kritikern!

Andra bilden: Stjärnfiltret försötr hela bilden.

Femte bilden: Spårvagnen/bussen(?) förstör hela bilden där med.

Annars: helt godkänt... din jävel.

Förövrigt: Borde du inte gå o fota Musikhjälpen?

Svar till "den där kritikern"

Jag har bilder utan stjärnfiltret, och en bild utan spårvagnen.. Men jag tycker att dom var så tråkiga.

Och jag vet inte ens vad musikhjälpen är. Så nej, det ska jag väl inte

Finfina bilder! :D

Emma

du tar sjukt fina bilder. följer bloggen med glädje :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: