Godismonster :))

Idag var Sandra och Pernilla här och fotade med mig. Fast innan dom kom hit möttes vi och köpte godis på 4-gott som vi skulle ha med i bilderna :P
Bakgrunden vi hade var inte så jättebra eftersom den var typ av siden och väldigt veckig eftersom den var vikt så många gånger :P Jag försökte redigera det så bra som möjligt, men lyckades inte jättebra.
Här är iaf några av bilderna vi tog :))


Pernilla hade godisörhängen :))




Sandra hade klubbor i håret :))



Och jag hade klubba och godishalsband :D

Ååh! Den första bilden på dig va riiiiktigt fin!:)

Haha, varför la du inte upp den där fina bilden på dig med de två Pez-tänderna. Den var sexig ;) Haha!

Ida

Gud vilket fint armband du hade :) (rasmus)

du är en sjukt bra fotograf Johanna ! :D

skulle gärna vilja ha lite av dina kunskaper :)

jag är mycket imponerad !


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: