The fairytale got twisted and decayed

Photoshoppat idag och här är resultatet..


Bilden på månen har jag fotat och bilden på mig är tagen av Pernilla
Klicka på bilden för förstoring och kommentera gärna vad du tycker :))

Lina (:

shiet vilken fin bild! :o :))

josefine

dina bilder är helt underbara!!



kan du inte lägga ut och visa hur du gör när du redigerar dina bilder?

Anonym

håller med josefine underbara bilder & det skulle vara super kul att lära sig hur du gör när du fotar och redigerar dina bilder :)

Johanna

Okej, jo det skulle jag väl kunna göra någon gång :P om jag kommer på ett bra sätt att visa ;P jag är dålig på sånt, haha

Rebecca

JAG ÄLSKAR BILDEN :D är det svårt att göra effekter och liknande i photoshop? och hur dyrt ungefär är det med ett "bra" PS? jag använder nu Adobe Photoshop Elements 7.0 och det är inget vidare...

Va fint !

Hejsan, läste alltid din blogg för nått år sedan tror jag, så hittade jag den idag igen. Har alltid tyckt att du är extremt duktig! jag skulle bli såååå glad om du svarade på detta och fixade en video där du bara visar hur du gör vingarna, iaf lite granna. vet hur mycket jobb det är bakom det men om du bara kunde visa lite så skulle det vara jätte snällt!
du är min största förebild inom fotografering!

Hoppas du har och får det jätte bra i fortsättningen Kram! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: