Motion in the ocean!

Är sjuk och har inte orkat fota något idag, så fick nöja mig med att pilla lite med photoshop..
Detta är resultatet :)) Inte världens mest realistiska bild kanske, men jag är nöjd :P



Fast önskar att det kunde vart på riktigt istället :P

fett snygg bild :)

photoshop cs4?

Den bilden gillar vi =)

där önskar man verkligen att det är på rikigt! ;D

Sofia!

oj, gud vad snyggt! hur har du fotat det här?:) har du tagit bilderna i vattnet?(; skitsnyggt!

Svar till "Sofia!" :



Bilden på McFly är från deras CD-omslag, bilden på mig har en kompis tagit med min D80 och ett undervattenshus..

Tacktack :))

guuud, vad hääftigt!

du är lätt en av de bästa fotograferna av alla bloggar ja kollat på!

riktigt tuffa biler!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: