Hammerfall och Apocalyptica

Göteborgs Kulturkalas har börjat, jag har inte vart där på flera år, men igår (12 augusti)  var det Hammerfall som spelade så då åkte jag dit.. Sandra och hennes mamma stod redan längst fram när jag kom så vi hade rätt så bra platser kan man ju säga :P Pernilla kom efter en stund också..
Klicka på bilderna för förstoring!

Innan Hammerfall skulle Apocalyptica spela, ett band från Finland som spelar instrumental metal (tror jag) Helt okej iaf :))  Klicka här för att lyssna



Sen var det Hammerfall! Riktigt bra var det alltså :))
Klicka här för en låt med Hammerfall.. Här finns även en video som Sandra spelade in :))







Kommentera gärna :))

Sv: Merci, merci, merci! :D

Jättefina bilder Johanna! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: