Droppe

Jag har lite tråkigt så jag lägger upp en bild som jag fotade i våras :))



Fan vilka grymma foton!:)

Helamazing bilder! Älskar den i mitten!

omg vilka sjukt snygga bilder!!!!

Superduper snygga bilder =)

jätte häftiga bilder! :) har du använt sekvenstagning (eller vad det heter?) :))

jag diggar dina bilder as mycket grymt coola ;)

Wow vad fint!!! <3

Hur har du fått det shack färgade mönstret i bubblorna ? :)

Hur har du gjort det där ? :)

Hejhej! Älskar dessa tre bilderna och jag undrar om jag skulle kunna få använda den bilden i mitten till ett skolarbete där jag ska analysera en bild som jag tycker om! Skulle vara jätte snällt om du kunde skicka den bilden i mitten till min mail, om det är okej? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: