Änggårdsbergen/Botaniska Trädgården

Jag var uppe i änggårdsbergen och fotade igår.. Blev en 4 timmar lång promenad :P
Hittade grinden mitt i skogen till Botaniska Trädgården.. Lättare att ta sig hem därifrån :P
Här är iaf en del av bilderna jag tog :))
Klicka på bilderna för förstoring


HEj Johanna :) fina bilder :) jätte fin design med :) Om du vill får du gärna fixa min design till bloggen? :) kram din kusin Lisa

svar: jättekul, följer dig också :)

Nu hittade jag en ny blogg att följa på bloglovin'! Fantastiska bilder, verkligen! Du är jätteduktig :)

Oherregud vad snygga bilder på vattenfallet!!! :O I diee! xD Så sjuktvackert!

Du är fett grym på att fota :D

julia

kan inte du berätta hur man får vattnet i forsarna att se så (hur ska jag uttrycka mig?)typ skummigt, nästan spökligt ut ??


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: